Първоначално публикувано от AR147
Покажи съобщение
Гениален си... един пост а само плява... не знам от къде си ги измисляте тия неща
1. Грешка
Истина е, че Алфа 164 има много общо с изброените коли, но е истина, че Алфа 164 е разработвана в Арезе като за тестови мулета са ползвани алфети и е най усъвършенствна от инженерите на Алфа. Алфа 164 е в пъти с по-добро пътно поведение от подобните на нея (изброени) коли и е може би най-тестваната преди производство алфа въобще. Останала е в историята като разработка на Арезе. Точка.
2. Грешка
" под чие ръководство Ланча има най-големите успехи в ралишампионатите " - Под ръководството на Абарт

и малко да ти напомня че първо Алфа се обединява с Ланча

3. Грешка
Голфа е създаден да бъде ФИАТ Ритмо

4. грешка
"И някъде мернах че 33 била произведена в едномилионен тираж - що за глупост....."
От Alfa Sud, 33 и производни са произведени 1 960 000 автомобила
5. Грешка
"като и видя хартиеното табло ми става лошо" - в случая визираш "обновеното" табло а именно обновено от ФИАТ, по хубаво табло едва ли има от първото на Алфа 33
6. Грешка
"сигурно и платформата и е на суд" - Би трябвало като алфист да знаеш, че са на една платформа
7. Грешка
"единия сглобката е толкова добра че се разпада в ръцете ти" - има си икономическо обяснение за почти всички марки коли по това време и то е липсата на подходяща стомана
п.с. Моля те не се напъвай повече
Comment