Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
    И кой точно модел на Алфа визираш да не би да е 164.... или забрави че той е обща разработка с Ланча и Сааб ,която е собственост на Фиат.Че дали и с кромата си нямаше зимане даване....
    И като сме заговорили за спорт що се правите че забравяте под чие ръководство Ланча има най-големите успехи в ралишампионатите,Делта може би е несвалена и до днес!

    И защо да се кланям пред модели като Суд и 33.На единия сглобката е толкова добра че се разпада в ръцете ти , и ако беше толкова добър суда що не измести Голф,при условие че беше първия модел на пазара.А за 33 нямам много впечатления но само като и видя хартиеното табло ми става лошо,сигурно и платформата и е на суд.....Та не мога да разбера за какво качество говорите при старите модели.От механична гледна точка е ясно,всички автомобили навремето се правиха така че да бъдат здрави,в момента не е така.
    И някъде мернах че 33 била произведена в едномилионен тираж - що за глупост.....
    Не ме разбирайте погрешно - харесвам старите алфи ,ама тея масовки които издигате на пиедестал в никакъв случай не са с по-добро качество на изработка от сегашните модели на "фиат"

    Гениален си... един пост а само плява... не знам от къде си ги измисляте тия неща

    1. Грешка
    Истина е, че Алфа 164 има много общо с изброените коли, но е истина, че Алфа 164 е разработвана в Арезе като за тестови мулета са ползвани алфети и е най усъвършенствна от инженерите на Алфа. Алфа 164 е в пъти с по-добро пътно поведение от подобните на нея (изброени) коли и е може би най-тестваната преди производство алфа въобще. Останала е в историята като разработка на Арезе. Точка.

    2. Грешка
    " под чие ръководство Ланча има най-големите успехи в ралишампионатите " - Под ръководството на Абарт , същите, които създават и 155 ГТА и т.н.

    и малко да ти напомня че първо Алфа се обединява с Ланча

    3. Грешка
    Голфа е създаден да бъде ФИАТ Ритмо Джуджаро създава и Голфа и Суд, и Суда се продава добре в Италия, като никога не е имало за цел да се продава добре другаде

    4. грешка
    "И някъде мернах че 33 била произведена в едномилионен тираж - що за глупост....."
    От Alfa Sud, 33 и производни са произведени 1 960 000 автомобила

    5. Грешка
    "като и видя хартиеното табло ми става лошо" - в случая визираш "обновеното" табло а именно обновено от ФИАТ, по хубаво табло едва ли има от първото на Алфа 33

    6. Грешка
    "сигурно и платформата и е на суд" - Би трябвало като алфист да знаеш, че са на една платформа

    7. Грешка
    "единия сглобката е толкова добра че се разпада в ръцете ти" - има си икономическо обяснение за почти всички марки коли по това време и то е липсата на подходяща стомана

    п.с. Моля те не се напъвай повече
    Last edited by ne0; d.m.y г., 17:21.

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
      Гениален си... един пост а само плява... не знам от къде си ги измисляте тия неща

      1. Грешка
      Истина е, че Алфа 164 има много общо с изброените коли, но е истина, че Алфа 164 е разработвана в Арезе като за тестови мулета са ползвани алфети и е най усъвършенствна от инженерите на Алфа. Алфа 164 е в пъти с по-добро пътно поведение от подобните на нея (изброени) коли и е може би най-тестваната преди производство алфа въобще. Останала е в историята като разработка на Арезе. Точка.

      2. Грешка
      " под чие ръководство Ланча има най-големите успехи в ралишампионатите " - Под ръководството на Абарт , същите, които създават и 155 ГТА и т.н.

      и малко да ти напомня че първо Алфа се обединява с Ланча

      3. Грешка
      Голфа е създаден да бъде ФИАТ Ритмо

      4. грешка
      "И някъде мернах че 33 била произведена в едномилионен тираж - що за глупост....."
      От Alfa Sud, 33 и производни са произведени 1 960 000 автомобила

      5. Грешка
      "като и видя хартиеното табло ми става лошо" - в случая визираш "обновеното" табло а именно обновено от ФИАТ, по хубаво табло едва ли има от първото на Алфа 33

      6. Грешка
      "сигурно и платформата и е на суд" - Би трябвало като алфист да знаеш, че са на една платформа

      7. Грешка
      "единия сглобката е толкова добра че се разпада в ръцете ти" - има си икономическо обяснение за почти всички марки коли по това време и то е липсата на подходяща стомана

      п.с. Моля те не се напъвай повече
      по т.1 - Възможно
      по т.2 - Чия собственост е Ланча тогава ?
      по т.3 - Суда е един от първите автомобили в тоя клас...
      по т.4 - Не говорим за производни говорим за 33 ???? В колко бройки е излезнала и коя е най-продаваната Алфа...
      по т.5 - Хартиени са си таблата та чак се цепи от слънцето....
      по т.6 - Е аз не се бия по гърдите като теб.Няколко пъти казах че си харесвам колата и я ползвам за превоз и удоволствие и не съм фанатизирам на тема стари заводи,надписи и прочие.
      по т.7 - Е то от тея стомани ланча напуснаха УК ,ама ся управдания ли търсим,нали говорехме че са били ебати бичетата тея старите алфи.......Суда е трошляк не само като ламарини и пластмасите са му такива и всичкото.

      ПС : току що минах през тоалетната,та не бери грижа ти ...
      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

      Comment


      • Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
        по т.1 - Възможно
        по т.2 - Чия собственост е Ланча тогава ?
        по т.3 - Суда е един от първите автомобили в тоя клас...
        по т.4 - Не говорим за производни говорим за 33 ???? В колко бройки е излезнала и коя е най-продаваната Алфа...
        по т.5 - Хартиени са си таблата та чак се цепи от слънцето....
        по т.6 - Е аз не се бия по гърдите като теб.Няколко пъти казах че си харесвам колата и я ползвам за превоз и удоволствие и не съм фанатизирам на тема стари заводи,надписи и прочие.
        по т.7 - Е то от тея стомани ланча напуснаха УК ,ама ся управдания ли търсим,нали говорехме че са били ебати бичетата тея старите алфи.......Суда е трошляк не само като ламарини и пластмасите са му такива и всичкото.

        ПС : току що минах през тоалетната,та не бери грижа ти ...
        Ти какво мислиш, че ще е останало от твоята Свръх-кола след 30-тина години? Нещо повече от прах? Все пак обсъждаш коли на близо 40 години. Пластмаси на 40 години в 147? Дано съм жив да го видя това.
        А ти колега колко Сюда извади от магазина и ти се разпаднаха в ръцете?
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
          по т.1 - Възможно
          по т.2 - Чия собственост е Ланча тогава ?
          по т.3 - Суда е един от първите автомобили в тоя клас...
          по т.4 - Не говорим за производни говорим за 33 ???? В колко бройки е излезнала и коя е най-продаваната Алфа...
          по т.5 - Хартиени са си таблата та чак се цепи от слънцето....
          по т.6 - Е аз не се бия по гърдите като теб.Няколко пъти казах че си харесвам колата и я ползвам за превоз и удоволствие и не съм фанатизирам на тема стари заводи,надписи и прочие.
          по т.7 - Е то от тея стомани ланча напуснаха УК ,ама ся управдания ли търсим,нали говорехме че са били ебати бичетата тея старите алфи.......Суда е трошляк не само като ламарини и пластмасите са му такива и всичкото.

          ПС : току що минах през тоалетната,та не бери грижа ти ...
          продължаваш да се напъвашшшш..

          по т.2 - "Чия собственост е Ланча тогава ? "- Фиат, но Абарт прави състезателните коли - Нищо общо

          по т.4 - "Не говорим за производни говорим за 33 ???? В колко бройки е излезнала и коя е най-продаваната Алфа..." - Алфа Ромео 33 е произведена в 989.324 бройки.

          по т.5 - "Хартиени са си таблата та чак се цепи от слънцето...." - няма смисъл да коментираме явно никога не си виждал табло на 33-ка

          по т.7 - "Е то от тея стомани ланча напуснаха УК ,ама ся управдания ли търсим,нали говорехме че са били ебати бичетата тея старите алфи." - Алфите произведени в Завод Север са бичета... и то какви, ЗАПОВЯДАЙ на 27 на пистата с дизелака си, които има по-малко екстри от Базовата 75 1.8 (която също е базов модел за 1985) да видим коя е по здрава, а като се замисля за Алфа 155 с двигател, СТАНИ ПРАВ И ОТДАЙ ЧЕСТ, туйн спарк осем клапана арезе и я сравня с кашкавала 147 ..., няма смисъл, за 164 няма да споменаваме...
          Last edited by ne0; d.m.y г., 17:45.

          http://www.facebook.com/VenturaGarage
          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

          Comment


          • Нено, можеш ли да ми обясниш през коя година ФИАТ купува Ланча, от коя година започва вграждането на 2-валовия ФИАТ мотор в Ланча, на базата на кой мотор АБАРТ развива рали-версиите за Ланча (изкл. Стратос и до някъде, но не съвсем С4) и не на последно място на кой е собственост АБАРТ???
            П.С. А какво да кажат от Ланча горките като съсем изчезнаха и в момента направо се подиграват с тях с тези Крайслери.... С това си поведение и плюене по ФИАТ още повече желая всичко което е в мойта Алфа да си дойде на мястото в някой ФИАТ...

            Comment


            • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              Ти какво мислиш, че ще е останало от твоята Свръх-кола след 30-тина години? Нещо повече от прах? Все пак обсъждаш коли на близо 40 години. Пластмаси на 40 години в 147? Дано съм жив да го видя това.
              А ти колега колко Сюда извади от магазина и ти се разпаднаха в ръцете?
              Един ми е достатъчен да го наблюдавам последните 10 години.За съжаление един от малкото останали в БГ , а е пазен пазен.......
              Къде ги гледаш тези 40 години !!! - 81г
              Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

              Comment


              • Стига глупости,моля ви
                Това да не ви е детска градина????????????
                Ако ще пишем нещо смислено,дайте-ОК

                Comment


                • по т.7 - "Е то от тея стомани ланча напуснаха УК ,ама ся управдания ли търсим,нали говорехме че са били ебати бичетата тея старите алфи." - Алфите произведени в Завод Север са бичета... и то какви, ЗАПОВЯДАЙ на 27 на пистата с дизелака си, които има по-малко екстри от Базовата 75 1.8 (която също е базов модел за 1985) да видим коя е по здрава, а като се замисля за Алфа 155 с двигател, СТАНИ ПРАВ И ОТДАЙ ЧЕСТ, туйн спарк осем клапана арезе и я сравня с кашкавала 147 ..., няма смисъл, за 164 няма да споменаваме...[/QUOTE]

                  Немога да се сдържа
                  155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
                  Powered by ...
                  sigpic

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                    И кой точно модел на Алфа визираш да не би да е 164.... или забрави че той е обща разработка с Ланча и Сааб ,която е собственост на Фиат.
                    Точно 164 визирам Да .
                    Но както каза Нено си в голяма грешка точно поради незнание и неинформираност както казах .
                    Сааб , Алфа Ромео и Ланча разработват изцяло нова обща платформа за Сааб 900 , Ланча Тема и Алфа 164 - и до тук свършват общите неща . Едно голо шаси . Нямат общи мотори ,окачване и общ дизайн .
                    В последствие Фият се включва за да вземе платформата за Фият Крома . И пак нищо общо като дизайн ... etc .
                    33 има повече общо в окачването със 164 от горе изброените .

                    Чети човек - не вреди . Най- много да научиш нещо и да не дращиш глупости по форумите .
                    Това е писано дори и в този форум .
                    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Sunny Покажи съобщение
                      .
                      В последствие Фият се включва за да вземе платформата за Фият Крома . И пак нищо общо като дизайн ... etc .
                      33 има повече общо в окачването със 164 от горе изброените .

                      Чети човек - не вреди . Най- много да научиш нещо и да не дращиш глупости по форумите .
                      Това е писано дори и в този форум .
                      Какво значи че фиат се включва - нали фиат притежава Ланча ,какво се включва,ама и ти ги пишеш едни мечешки.....май на теб ти трябва да почетеш малко извън форумите , че тук ти се объркват представите!
                      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                      Comment


                      • Кога се появява Крома Мк1/Тема Мк1/СААБ 9000 и кога 164 колега??? Айде стига с лъжите!!! То бива бива ама вече се надскачате чак - ясно че ФИАТ ви дразни, но и на бялото започнахте черно да казвате.........

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от GORETEX Покажи съобщение
                          Стига глупости,моля ви
                          Това да не ви е детска градина????????????
                          Ако ще пишем нещо смислено,дайте-ОК
                          Те хората си пишат доста смислено колега-да си призная и аз незнаех някой факти за което евала на хората който все още милеят за марката!

                          ---------- Post added at 18:11 ---------- Previous post was at 18:10 ----------

                          Първоначално публикувано от Tie Покажи съобщение
                          Кога се появява Крома Мк1/Тема Мк1/СААБ 9000 и кога 164 колега??? Айде стига с лъжите!!! То бива бива ама вече се надскачате чак - ясно че ФИАТ ви дразни, но и на бялото започнахте черно да казвате.........
                          Що теб не те ли дразни колега?
                          155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
                          Powered by ...
                          sigpic

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Tie Покажи съобщение
                            Кога се появява Крома Мк1/Тема Мк1/СААБ 9000 и кога 164 колега??? Айде стига с лъжите!!! То бива бива ама вече се надскачате чак - ясно че ФИАТ ви дразни, но и на бялото започнахте черно да казвате.........
                            А кога минават първите и неизлезли модели на 164 .... заради кофти дизайн ?
                            Преди да пишеш глупости се поинтерисувай ...
                            Приключих с темата . То се обяснява на хора които искат да научат нещо - няма да ви го набивам в главите .
                            Карайте си фиятите и не се занимавайте с Алфа Ромео .

                            Наско - заеби . Не си струва .
                            Last edited by Sunny; d.m.y г., 18:16.
                            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                            Comment


                            • Не не приключвай с темата защото грам не си прав и не говори кой какво пише след като ТИ самия пишеш такива!!!
                              За колегата преди това: Ако знаеш какво означава ник-а ми сам ще си отговориш какво мисля за ФИАТ - ЕДИНСТВЕНИЯ 4 цил. италянски мотор пред който всеки фен трябва да стане прав когато се споменава е 4 цил. дву-валов мотор на ФИАТ!!!! Прочетете защо.....

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Tie Покажи съобщение
                                Нено, можеш ли да ми обясниш през коя година ФИАТ купува Ланча, от коя година започва вграждането на 2-валовия ФИАТ мотор в Ланча, на базата на кой мотор АБАРТ развива рали-версиите за Ланча (изкл. Стратос и до някъде, но не съвсем С4) и не на последно място на кой е собственост АБАРТ???
                                П.С. А какво да кажат от Ланча горките като съсем изчезнаха и в момента направо се подиграват с тях с тези Крайслери.... С това си поведение и плюене по ФИАТ още повече желая всичко което е в мойта Алфа да си дойде на мястото в някой ФИАТ...
                                Фиат купува Ланча заедно с Ферари (но не и състезателния отбор) през 1969 година.

                                Първата кола с двуваловия мотор е Бета през 1972 - (не съм 100% сигурен)

                                Фирмата на Карло Абарт е купена от Фиат в началото на седемдесетте. След това Абарт спират да произвеждат собствени коли и "МЕНИЖИРАТ" спортните дивизии на ФИАТ абсолютно самостоятелно, като се използват 10-ки подизпълнители и инженери от почти цяла Италия.

                                Последния законен наследник на Абарт е фирмата Про Ту, която прави и пакета Р4 на Лансър 10 и 11, Porsche Panamera S, P 4/5 Competizione база на Ферари


                                Абарт който се лансира в момента е само емблема и няма никаква връзка със състезателното поделени... Тук съм много силен за това къде кой модел от кого и как се е произвеждал, говоря за всички състезателни коли
                                Last edited by ne0; d.m.y г., 18:26.

                                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                                Comment

                                Working...
                                X